Tuesday, September 27, 2011

Happy Birthday Anna!!!

Astazi, s-a nascut (cu 23 ani in urma) un omulet minunat si anume scumpa mea prietena Anna! Eu si cu Anna ne cunoastem inca de la gradinita. Am petrecut multe momente frumoase impreuna incepind de la gradinita, clasele primare, gimnaziu si pina in prezent. Am impartit o banca multi ani la rind, am petrecut multe clipe frumoase impreuna, ne-am povestit   tot si despre toate :) ... 



La Multi Ani Anisoara! 23 ani - e o virsta atit de frumoasa, tineretea e frumoasa!

Iti urez o viata fericita alaturi de cei dragi tie, sa ai multa sanatate si fericire in fiecare zi, sa ti se implineasca toate planurile cit mai rapid, si cit mai repede...
Te iubesc si tin la tine din tot sufletelul. Esti si o sa ramii pentru tot timpul superba!
Te pupic si imbratisez cu drag! :* ()
Cu toata iubirea, Liuba!

2 comments:

  1. La multi ani si din partea noastra, draga Anna!
    Iti dorim toate bucuriile pamantului, iar universul sa-ti implineasca toate visele!
    Cu drag: Matei, Dante, Vavaly si Maria

    ReplyDelete