Wednesday, May 1, 2013

Un nou motiv sa fim fericiti :)

Nu am mai reusit sa mai scriu mai nimic, cu toate ca am facut atitea lucruri frumoase tot acest timp... Am citit, meditat, facut sport, plimbat cu prietenii prin parcurile londoneze, iesit "out" cu ei, muncit, mers la scoala... si cel mai placut moment a fost cind am tinut in mina noua noastra camera Nikon D7100. Suntem atit de fericiti, mai ales Sashka. De multe ori am visat la o camera buna si iata a ajuns si fericirea in casa noastra. Nu am reusit sa facem poze, fiindca am luat-o duminica seara, de luni s-a inceput rutina si asteptam deja weekend-ul :), insa asa prin casa ne mai jucam cu ea )))
Am luat si obiectivul separat, nu cel mai scump, insa destul de bunicel :)  AF - S NIKKOR 50mm f/1.8G 
Cu acest vis am terminat si inca nu am pus in schimb altul, acum mi-a venit idea sa inventez un vis grandios haha...
Visele devin realitate atunci cind nici nu ne asteptam - asa a fost la noi :) 

Voi impartasi doua din fotografiile care le-am facut eu azi...



4 comments:

  1. :) Se vede că ați petrecut o săptămână pe cinste! Ei, vorba vine că "pe cinste"... Dar Paștele vă fi de 10 ori mai frumos după părerea mea!
    Te pup!
    O zi frumoasă!
    PAȘTE FERICIT!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scumpa mea Maria multumesc de text. Noi am sarbatorit deja pastele si aici la Londra nici nu se simpte ca e pastele fiindca deja s-a sarbatorit odata.
      Nu am cu cine sa-l mai sarbatoresc si de data aceasta.
      Sa ai un paste minunat si binecuvintat!!!
      Pupici
      xxx

      Delete
    2. Aha! La noi nu prea ducem lipsă de oameni care să-l sărbătorească acum... Dar, mă rog! Atunci sau acuși, cred că are totuși un farmec aparte!:)
      xxx

      Delete
    3. Asa e scumpa mea. Imi e dor de pastele cum yl petreceam la Moldova. :)
      Pupici si un Paste binecuvintat tie!!!
      xxx

      Delete