Saturday, April 20, 2013

Do not worry - 19/04/2013

Am avut liber azi, dimineata Sashka s-a trezit devreme a plecta la munca, dupa aceia eu nu puteam dormi, imi veneau diverse ginduri, eram nervoasa si nu am stiut cum sa imi linistesc nervii - pina la urma am adormit. M-am trezit cu mintea total diferita, am luat micul dejun si dupa aceia mi-am adus aminte ca de doua zile nu am citit mesajul ingerului. Mesajul de azi a fost: "Everything will be okay - try not to worry." Primul gind a fost, Doamne iti multumesc ca esti alaturi si imi poti da pacea de care am nevoie transmitind-o prin ingerii tai speciali. E atit de greu sa vezi totul frumos cind calea iti este inchisa si plina de obstacole, e dificil sa vezi drumul clar ce iti sta in cale - sunt prea multe nevoi care apar si acestea ne aduc nelinistea si grijile vietii. In astfel de situatii ar fi bine sa iti faci timp pentru tine, sa iti aduni mintile si sa vezi clar pe ce carare mergi. Ingerii sunt pentru a-ti curata calea si de a-ti arata si indrepta mintea mai altfel. E greu sa-ti imaginezi asta, insa cu ajutorul lor totul este posibil. 
Prietene drag, incearca sa mergi inainte, ingerii iti vor fi alaturi!
Cu mult drag,
Liuba

6 comments:

  1. Oh, sunt încredințată că te-a făcut extra fericită acest mesaj! Sunt fericită să aflu că ești din nou bine dispusă după cele întâmplate!
    Te pupic!

    ReplyDelete
  2. multumesc scumpa mea... te pup xxx

    ReplyDelete
  3. Maria a zis sa întâmplat ceva? E totul în regulă?

    ReplyDelete
  4. Multumesc pentru textul acesta! Aveam nevoie de el si imi place cum este scris.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur sa aud asta Ionel, multa rabdare si ginduri frumoase tie!!!

      Delete