Sunday, November 18, 2012

Tren - stil vechi

     Mai tine minte cineva sunetul trenului vechi? Credca se mai poate auzi pe la jucariile copiilor sau la instrumentele muzicale combinate cu diferite sunete vechi.
Mai este cineva care sa ii placa acest sunet fantastic? Mie imi place mult si acest sunet ma aduce in lumea povestilor, in lumea cind totul era mai simplu si lumea parea mai buna.
Ma bucur sa am aceasta ocazie de a vedea in fiecare simbata trecind acest tren exact pe linga casa unde traiesc eu acum, am emotii si repede ma dau la geam ca sa pot vedea calatorii care isi savureaza cu drag cafeaua/ceaiul de dimineatza.
O sa adaug citeva poze si un video sa va puteti imagina sentimentele mele ce le am eu simbata de simbata :)







                                            


No comments:

Post a Comment