Wednesday, November 21, 2012

21 noiembrie - ziua scumpei, ziua MAMEI

     Azi e ziua mamei, e departe de mine si i-am simtit lipsa foarte mult, nici nu pot sa ma exprim cit de mult ii simpt lipsa. O iubesc mult si fac fiecare zi rugaciuni pentru ea, ca Domnul s-o tie sanatoasa si ca niciodata sa nu-i dispara zimbetul de pe fata. Stiu ca a avut o zi frumoasa si ma bucur enorm pentru asta, nu am fost linga ea, insa faptul ca a fost alaturi de surorile mele mai mari, tot departe de casa, ma face enorm de fericita.
     Tin minte anii precedenti cum sarbatoream aceasta frumoasa zi de 21 NOIEMBRIE. Ne adunam toti acasa, eram multi, era interesant, toti eram fericiti si plini de viata. Imi pare rau ca sunt departe, simpt lipsa si imi e dor mult de toti. E greu sa nu fiu alaturi de scumpii mei, insa stiu ca toti ma iubesc si fac rugaciuni pentru noi, multumesc bunilor pentru tot, va iubesc enorm pe toti!!!

Buna mea, tii minte cind am facut aceasta fotografie??? ce mult imi place poza asta, foarteeeeeeeeee mult, e favorita mea, fiindca tin minte ziua ceia si tin minte cit de fericite eram ambele, eram singure acasa si ne povesteam de toate si despre toate... Imi place fotografia si din motivul ca e cea mai recenta poza pe care o am si e din vara acestui an (o spun pentru cei care nu stiu).
 Ador zimbetul tau pur si placut. Sashka mereu imi spune ca zimbetul meu e fix ca al tau si in genere eu am fata ta. Dulcea mea mamica iti multumesc ca existi, ca imi esti bun prieten, ca mereu m-ai ascultat si m-ai incurajat in momentul cind nimeni nu ma putea ajuta. Te iubesc mult, mai mult decit iti inchipui tu si sunt mai mult decit multumita Domnului ca te am. Sunt cea mai binecuvintata ca te am si ca m-ai adus pe lume, fiindca fara de tine nu eram sa fiu cum sunt, unde sunt si cu cine sunt.

PS: Te iubesc, pup, cuprind cu mult drag!


La multi ani scumpoooo!!!
Cu multa dragoste,
a ta Liubicika (doar tu asa imi spui) :)

No comments:

Post a Comment