Sunday, January 10, 2016

In A Navy Blue Coat

Hello lovely friends! I hope you are doing well and I believe you had an amazing time with your family during the winter season. Today we went to see Hampton Court Palace. It was a beautiful sunny day which helped to make the visit very enjoyable. We enjoyed the Palace and gardens so much. I also want to mention that between 4 January - 10 February the entrance to Hampton Court Palace is only £8.25 (half price) when you book online. 
I am 24 weeks, feeling very well and I have fallen so in love with my maternity wardrobe. Before I was desperate to get into maternity clothes and always was thinking that would buy lots of nice clothes once will step in the second trimester and there are lots of lovely, stylish brands around, but the problem is, all these stylish maternity clothes can be too expensive. I really don't understand why they are pricey, since we only need them for a couple of months? 
Now I am sure that I will not buy loads of clothes. I will try to be creative, check our charity shops,  enjoy shopping and will invest wisely. 



I wore:

Green HatMarks & Spencer
Navy Blue ScarfGift
Navy Blue Coat: TopShop
Leather Gloves: Christmas Present
Black Bag: Urban Outfitters
Black Tights: Mothercare
Black BootsMarks & Spencer

Photos by Alexandru Suceanu 

Have fun with clothes, be curious, inspire others, make positive compliments to your friends and wear those clothes which make you feel comfortable.
Keep yourself happy!!!
Much love
Liuba G
xxx

33 comments:

  1. That's a great and stylish look, warm greetings to you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! :) Wishing you a great start of the week. Liuba :)

      Delete
  2. You look beautiful and elegant, dear Liuba! :) Happy 2016 to you, my cherished friend. Hugs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you my lovely friend. Happy New Year Linda!!! Liuba x

      Delete
  3. Pai tocmai de asta sunt scumpe,pt ca nu se consuma in masa ca hainele obisnuite, si cum nimic nu e fara profit...
    Eu am purtat hainutele de la H&M, nu erau asa scumpe atunci. Si nu am exagerat cu garderoba, nu imi prea pasa de fashion atunci :)
    am recuperat dupa! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh incerc sa inteleg si eu de ce, ai explicat foarte bine. Eu unde ma gandeam ca se gandesc putin si la viitoarele mamici si la toate cheltuielele ce ne stau inainte :) Dar fac eu in asa fel ca sa nu cheltui nici prea multi bani :) hehehe bine ca dupa ai recuperat.

      Am cumparat si eu paltaloni si strampi de la h&m, la ei chiar nu e scump, dar mai scumpe ca cele care nu sunt de maternity. Pupici voua si o saptamana usoara si vesela. Liuba x

      Delete
  4. Draga mea arati chic, esarfa cu buline si palaria sunt doua elemente care intregesc fain tinuta.
    Daca ai suficiente haine largi si din materiale elastice aproape ca nici nu trebuie sa cheltui mare lucru, Liuba, creativa stiu ca esti. Din pacate si hainutele pentru copilasi se incadreaza la articole scumpe avand in vedere ca ei cresc si uneori le poarta doar un sezon.
    pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, eu sunt plinuta si hainitele elastice nu prea port, asa ca aleg sa port mai largut, cred ca ai si observat :)

      Hainutele pentru copii sunt si ele destul de scumpe, dar foarte frumoase :) Deja am cumparat o multime de lucruri pentru bebeul nostru :) Pupici scumpa si multumesc mult pentru acest comentariu duios :) Liuba x

      Delete
  5. O saptamana minunata si voua! :) stralucesti de frumusete! :)

    ReplyDelete
  6. Cand te vad asa vesela si zambitoare parca ma incarci si pe mine cu energie pozitiva. Esti tare scumpa. O sa fii o mamica deosebita sunt sigura. Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh esti prea draguta! Imi multumesc din inima! Pupici x

      Delete
  7. Un an nou fericit, Liuba! :)

    Acum aflu şi eu vestea cea mare şi nu pot să spun decât... FELICITĂRI!!! Îţi doresc o sarcină uşoară, să te bucuri din plin de aceste luni minunate şi speciale, să ai un bebe sănătos, un sufleţel cald şi luminos la fel ca mămica lui!

    Te îmbrăţişez cu drag, om frumos! :* ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe bine ca ai aflat acum :) Multumesc mult pentru felicitari si urari. Pupici de la noi si La Multi Ani! Liuba x

      Delete
  8. Drăguță ca întotdeauna! Abia aștept să te văd mămică. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Flaviana, sa stii ca sti eu abia astept sa ma vad mamica :) Am impresia ca e prea lunga perioada asta de 9 luni. Multumesc pentru mesaj si o noapte linistita! Liuba x

      Delete
  9. Drăguță ca întotdeaunea,orice ai purta îți stă bine!
    O săptămână ușoară și plină de bucurii îți doresc,Liuba!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca chiar orice imi sta bine, mai ales acum cand sm adaugat cateva kg :) Multumesc mult pentru cuvinte frumoase. Pupici de la noi xoxo

      Delete
  10. Good plan to invest wisely indeed, looks great on you too.

    ReplyDelete
  11. You look lovely, Liuba! The coat suits you very nicely. All the best in your maternity wardrobe shopping!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beth, thank you very much darling. I also love this coat a lot :) Wishing you a very nice week ahead. Liuba x

      Delete
  12. You're looking really good. I like that shade of blue. It's elegant.

    ReplyDelete
  13. Liuba, ai niste poze superbe, ca de obicei! :* Vei fi mamica? Uau, felicitari! Cu siguranta vei fi o mamica buna si minunata...Eu ador copiii dar inca nu e timpul pentru mine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lavinia, multumesc foarte frumos!!! Da, voi fi mamica in doar 13 saptamani. Si eu ador copii si ii ador de mica si acum nu imi vine a crede ca foarte curand visul va deveni realitate :) Liuba

      Delete
  14. Hei, tot eu sunt :D te-am nominalizat la o provocare dacă vrei să răspunzi la întrebări, aici e link-ul: http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2016/01/provocare-liebster-blog-award.html
    dacă nu vrei este în regulă :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu promit ca o sa raspund la intrebari. Multumesc pentru nominalizare. Pupici, Liuba x

      Delete
  15. Maria, thank you for stopping by and for nice compliments :) Liuba x

    ReplyDelete
  16. You look supper stylish such a beautiful coat Lucy x

    ReplyDelete