Tuesday, February 4, 2014

Girl with a book

It's quite warm here in London these days. Yesterday, I was wearing my lovely white shirt from Urban outfitters and the rest of the outfit is from same shop. I am in love with Urban outfitters and their great sales :)
Before going out thought that my new book will be a fantastic accessory to match my B&W outfit.  This is not my first photo session with a book, but in my opinion this set is amazing. This black bag got as a present from my friend Svetlana and it suits best with my white shirt and leather leggings. All these photos were taken by Alex  on the Thames path which is few minutes walk from our house (Limehouse area).

E cald si frumos la Londra, pe cand acasa (Moldova) e putin frig, insa foarte frumos :) Aici deja ghioceii infloresc si soarele straluceste minunat. Ieri am purtat camasa alba cumparata de la favoritul meu brand: "Urban Outfitters", imi place mult acest brand si acum cand scriu imi dau seama ca mai toate hainele din aceasta sedinta foto le am cumparate de la acest magazin :) Inainte sa iesim din casa m-am gandit ca cartea cumparata recent  ar fi un accesoriu perfect pentru acest set de fotografii. Deasemenea imi place mult cum se potriveste poseta neagra (cadou de la prietena mea Svetlana) cu imbracamintea B&W. Autorul fotografiilor este Alex.










Photographer: Alex
Shirt: Urbanoutfitters
Book: Waterstones
Bag: Debenhams
Leggings: Urbanoutfitters
Shoes: Office
Coat: Urbanoutfitters
Scarf: Esprit
On the way back home we found these lovely snowdrops and this means that spring is around the corner :)
So these cute flowers are for you my dear reader :)
Much love
Liuba :)

8 comments:

  1. Liuba, You're such a cutie!!! I should try go our from you Girl with a book in London to Girl with a book in Elektri4ka!)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Amy, thank you for your kind comment and yes it would be a great idea :)
      By the way I love Moscow Subway :) You live in Moscow, right?

      Delete
  2. :)) La tine este cald față de cum e pe la noi!:)) Trebuie să porți mânuși, căciulă, fular, geacă, pulovăr, cizme groase... Pfai! Nu îmi mai place iarna!:)) Chiar dacă eu mă mai descotorosesc de o parte din vestimentația "obligatorie"...:)
    Te pup cu drag!
    xxx
    P.S.: Pozele sunt frumoase! Și ție îți stă bine în noile tale ținute! Și... mersi pentru ghiocei!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Maria mea draga de comentariul tau care m-a facut mai vesela :) nici mie nu imi place cand e prea frig, insa la voi e binisor in comparatie cu frigul de la nordul Rusiei unde traiesc surorile mele, acolo sunt -43 asa ca esti norocoasa - nu fi trista!!!

      Te pup cu drag xxx

      Delete
  3. Frumoase poze, si eu sunt pasionata sa fac sedinte foto, dar sunt un fotograf incepator inca invat.
    E bine ca este cald acolo, as vrea sa fie si aici!
    O seara frumoasa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ceva fotografii la tine pe blogul tau, sunt foarte frumoase si ca incepator sunt foarte reusite...

      si noi vrem zapada de acolo :)
      Multumesc Si tu sa ai o noapte buna! :) xx

      Delete
    2. Am fotografii si cu oameni, pe pagina de facebook, dar nu le pun pe blog:D sper sa invat tot mai multe.

      Aici pe la mine nu este atat de multa zapada pe cat ar fi trebuit sa fie...

      Din nou trec pe aici seara, asa ca iti doresc o seara frumoasa! :)

      Delete
    3. citeste multe si inca te poti loga pe siteul: http://www.flickr.com/ de aici te poti inspira multe, noi acolo le postam pe ale noastre :)

      Pupicei xxx

      Delete