Friday, April 5, 2013

Mesajul de ieri si azi...

Ziua de ieri a fost una prea stresanta si nu am avut chef sa mai scriu sau sa postez ceva, in schimb azi a fost totul atit de relaxant... cit am asteptata aceasta zi - mult!!!
Mesajul de ieri: "Be confident in your choices, knowing you have done your best".
Nustiu daca o sa ma credeti, dar cind ma coplesea stresul ieri imi aduceam aminte de mesajul acesta si indata ma stapineam. De a-ti s ti cit de mult imi place sa le citesc... cum ma trezesc imi aduc aminte ca ceva fine ma asteapta hehehe... si asa si este :) Nu vreau sa ma gindesc la trecut si sa ma critic, nu e placut!
Mesajul de azi: " We will take care of your loved ones on both sides of life"
Sunt sigura ca azi am fost ocrotita eu si toti dragii sufletului meu.
E atit de placut sa stiu ca ingerii ma vegheaza secunda dupa secunda!!!

Mii de multumiri tie, Dumnezeule si ingerilor ce mi-i trimiti!
Sa aveti un weekend superb!!!
Liuba
xxx

2 comments:

  1. Liuba, cum adică "mesajele" primite? Am văzut în ultimele postări că scrii despre asta și nu prea înțeleg...

    Oricum, aceste mesaje de care vorbești sunt foarte frumoase și învățăturile pe care tu le extragi... și mai și!

    Mă bucur nespus că am dat de blogul tău și te-am cunoscut!:))

    Un weekwnd plăcut, Liuba!
    xxxxxxxxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maria, imi e drag ca imi scrii si ma bucur ca mi-ai devenit prieten hehehe...
      Sunt prea ocupata zilele astea, fiindca a venit o prietena la noi si imi petrec timpul cu ea.
      Daca ai citi postarea de aici http://liubacika.blogspot.co.uk/2013/03/ziua-1-mesajul-ingerului-meu.html o sa iti dau seama de ce mesaje vorbesc eu.
      Imi place sa le citesc si imi da putere sa imi fie ziua mai frumoasa!!!

      Te pup c udrag si iti urez o saptamina superba!!!

      Pupici,
      xxx

      Delete