Tuesday, April 2, 2013

01.04.2013 - alta zi

Sunt o fiinta vesela si mereu fac in asa fel ca sa fiu fericita eu si ceilalti din jurul meu. Azi ingerii mi-au soptit: " Atunci cind ne ajuti pe noi, tu vei simt o bucurie - acea bucurie pe care o avem noi cind te ajutam" Frumos, nu????? Imi sunt atit de drage aceste cuvinte si ma gindesc cit de frumos ar fi daca toti ni-am ajuta unul pe altul, daca am avea doar inimi curate, daca am avea suflete de inger...
Toata ziua am stat la masa si am studiat, am studiat atit de mult ca acum am si uitat ca deja am  intrat in ziua a doua a acestei luni. Ma simpt putin vinovata, ca Ingerii m-au rugat sa ajut pe cineva, sa am rol de inger pamintesc, insa eu nu am ajutat pe nimeni, nu am stiut cum, nu am avut timp, m-am gindit la mine, m-am ajutat doar pe mine insumi. Acum scriind imi dau seama ca Sashka a avut rolul de Inger: 
* el a pregatit pentru ambii: micul dejun, prinzul si cina
* a mers de a luat inghetata mea favorita
* m-a sfatuit sa ma retrag de la carti, proiecte, calculator in schimbul unei emisiuni 
* mi-a oferit timp maxim ca sa imi pot face tot ce am avut planuit.

Dumnezeule, iti multumesc ca ma poti face fericita si atunci cind sunt prea ocupata, iti multumesc ca mi-ai dat un asa intelept sot ca Sashka, iti multumesc ca zi de zi ne ocrotesti!

4 comments:

  1. Oh, Liuba, e așa de frumos citatul! Și este adevărat, pentru că (de exemplu) de fiecare dată când dădeam de pomană mă simțeam așa de fericită în adâncul sufletului...
    Foarte frumos!

    ReplyDelete
  2. Multumes Maria draga pentru comentariul tau incurajator... Iti cunosc sentimentul :)
    pupici voua!

    ReplyDelete
  3. Draga mea Liuba esti superba grozava si intr-adevar este 100% adevar din ce ai spus tu in citat.De multe ori nu suntem in stare sa facem bine altora si atunci ne simtim vinovati insa Dumnezeu nu ne lasa sa uitam,ne aduce aminte de fiecare data cand citim in biblie.El este ataaat de bun cu noi,iar noi de multe ori uitam sa-i multumim.Ma bucur nespus pentru tine ca Dumnezeu ti-a dat un sot dupa placul tau si iti doresc din suflet sa il iubesti muult si sa nu uiti sa te rogi si sa-i multumesti Domnului pentru el.
    Iti doresc o saptamana binecuvantata!
    Te pup duuulceee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scumpa mea Camy Sweet (chiar esti sweet hehehe, multumesc mult pentru cuvinte scumpe. Ai perfecta drepate, ca ne aducem aminte de Domnul doar cind avem nevoie si venim cu multe rugamiti, insa uitam sa-I multumim.
      Sa ai o samtamina frumoasa alaturi de familia ta frumoasa!!
      Va pup cu drag pe voi...
      xxx

      Delete