Wednesday, March 27, 2013

Ziua 1 - Mesajul ingerului meu

Ieri am cumparat un set de carduri foarte utile si ghidante pentru fiecare (asa cred). Ele ma vor ajuta zi de zi sa stiu ca ingerul meu este cu mine si imi sopteste ceia ce e util si numai bun pentru mine.
Mai multe detalii despre acest set puteti gasi aici 

Mesajul zile este: "Ingerii tai te ajuta sa ai grija de corpul tau fizic" 
Cred in ingeri, cred in Dumnezeu. Le vad ajutorul zi de zi si le multumesc LOR in fiece zi pentru ajutorul oferit. Mesajul de azi ma asigura ca ei ma vor ajuta cum sa am grija trupului meu. Ei nu au nevoie sa imi vorbeasca - e mai mult decit suficient sa stiu ca sunt mereu alaturi de mine si ma indruma ce sa fac.

Prieten drag, fii ocrotit si tu de Ingerul tau azi si mereu!
Cu mult drag,
Liuba

2 comments: