Wednesday, March 13, 2013

Dor mare de ele


Sentitmentul de dor la toti exista, fiecare traim cu acest nu atit de placut sentiment... Sunt complesita de acest "dor" zi de zi... Imi e dor de micile mele nepotele, le iubesc mult si cind le aud glasul sau le vad asa de la distanta le ating, le ating cu gindul, cu amintirile, cu cuvintele, cu mintea... Ieri am vorbit cu ele la telefon, defapt doar cu cea mica (Zina) si imi spunea cit de mult ii este dor si cind voi veni s-o vad...
Cineva ma intrebat: "cum le poti iubi atit de mult, doar nu-s copii tai???", insa eu nu am raspuns la aceasta intrebare... iubesc si atit, iubesc din tot ce am eu viu, iubesc fiindca imi place sa iubesc, imi place si sa primesc dragostea in schimb... Chiar daca nu le pot avea aici linga noi, prefer sa vorbesc cu Sasha despre ele, facem glume pe glumele ce odata ele le faceau :)


Avem o multime de poze cu ele, defapt cu ei, ca sora mea are 4 copii (2 fete si 2 baieti), insa acum am dor mare de fetite, fetitele sunt atit de dulci si ador gingasia lor...daaaaa... avem multe poze cu ei (Sasha mereu facea poze cu ei, ii este si lui dor sa culeaga poze cu ele... Le iubim si le simtim lipsa...

De ar fi totul mul mai simplu, acum as merge sa le cuprind, sa le zic cuvinte si povesti frumoase, sa le alint si sa facem plimbari din astea cu multe ... "de ce-uri" :)))


Va pup cu drag si va iubesc, dragostea va exista chiar si atunci cind voi avea proprii mei copii, le iubesc fiindca gingasia lor ma obliga (sens placut) sa fac asta!!!

Pup cele mai scumpe pasarele,
Cu mult drag
Liuba :)

No comments:

Post a Comment