Tuesday, July 31, 2012

Multumesc Claudia

     
     Scumpa Claudia, ieri am primit mult, mult, mult asteptata carte "Maninca, roagate, iubeste". Am avut rabdare sufiecienta si deasemenea am fost convinsa ca cartea va ajunge intr-un moment ca acesta - cind sunt total libera si timpul e atit de frumos, la noi ploua si atunci cind zilele sunt ploioase eu ofer acest timp "cititului", chiar si acum iti scriu acest "mesaj special", iar afara ploua cu bobite mari si cristaline.
Am inceput a citi cartea, am ajuns la pagina 43 si nici nu iti imaginezi cu cit drag i-mi fug ochii printre rinduri :)
Acum ma  voi aseza linga fereastra si voi citi mai departe, placerea va fi dubla din partea cuvintelor ce vine de la Liz si din partea ploii pure.

Multumesc mult Claudia!!!
Te imbratisaz si pup cu drag,
Liuba


2 comments: