Wednesday, March 7, 2012

Tolba CU POVEȘTI - de Claudia Groza




Titlul: Tolba CU POVEȘTI
Autor: Claudia Groza
Nr. de pagini: 131  


     
     De cîteva zile am primit o carte cu povești, o carte superbă, o carte care am așteptat-o 2 luni, o carte pe care o citesc cu drag nepoțeilor, o carte scrisă de un suflet bun, o carte de Claudia Groza!!!


♥ ♥ ♥
Am fost frumos surprinsă cînd am deschis plicul și am extras din el ”colorata și minunata carte” ținînd cartea în mînă primul meu gînd a fost să merg la bomboneii mei de nepoței să citim împreună, să mă simpt în pielea lui Ion Creangă :)) să ne bucurăm împreună, să savurăm fiecare cuvințel din ea...
E foarte plăcut să primești cadouri, dar e mai frumos să primești în dar o carte, o carte cu semnătura autorului - multumesc Claudia!
Poveștile din ”Tolba cu Povești” nu-s ca toate poveștile pe care le cunoaștem noi, aceste povești sunt unice în felul lor, precum Claudia. Autoarea scriind aceste povești s-a gindit (probabil) la copilul de azi, la copilul contemporan, la copilul care are nevoie de educație morală, estetică, culturala, intelectuală ... 
Copii, defapt înțeleg poveștile în sensul direct, deaceia, cred că e bine ca poveștile să aibă un conținut logic, mai aproape de real - cam așa sunt poveștile din această carte.
Literatura pentru copii extinde cunoștințele copilului despre lumea care ne înconjoară, despre problemele care ne afectează negativ și tot odata este instrumentul eficient de a educa pe un copil sau altul.

P.S: Dacă cineva vrea să urmărească blogul Claudei o poate face apăsînd click aici


Recomand cu toată căldura această carte pentru copii, pentru toți!

No comments:

Post a Comment