Saturday, November 26, 2011

Polish Star Christmas Ornament

     In fiecare an, la sarbatorile de iarna imi place sa confectionez ceva nou, ceva interesant. Zilele trecute cautam ceva  interesant si usor sa confectionez si am gasit cum se face aceasta stea poloneza superba de Craciun, seamana mai mult la un arici, insa arata minunat - imi place e ieftin, frumos si original :)

     Materialele necesare:
* hirtie colorata sau ornamentata
* un creion bine ascutit
* foarfece
* clei 
* compas sau un CD 
* sclipici
* ata
* ac
* 2 margele
Dupa acest video m-am condus, sper sa va fie de folos.


Mai jos afisez ceva din realizarile mele :)) imi place si o sa-mi mai confectionez.
Azi am fost la sora mea si am facut una si cu copilasii ei, erau tare veseli de succele lor :)








8 comments:

  1. Super tare,foarte simplu,ieftin si foarte frumos!
    Felicitari si multumim pentru ideile tale.
    Esti grozava!

    ReplyDelete
  2. Multumesc Camy, draga mea! Cu drag o fac :)
    Sper ca vei incerca si tu cu copii tai, o sa le placa!

    ReplyDelete
  3. Cat de frumoasa a iesit si nici nu pare complicat! imi place tare mult cum prezinti aceasta stea! Imaginile sunt nepretuite! Te imbratisam!

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos, personal si usor de infaptuit. sunteti un model de urmat. La multi ani de mosii de iarna!

    ReplyDelete
  5. Multumesc mult Maria mea favorita :) Deja nu am una, ci mai multe :) sunt expert in a face o stea poloneza hihihihi
    Va pup scumpeilor :***

    ReplyDelete
  6. Multumesc Ionel!
    E exagerat cu urmatul hihihi
    Multumes si tie La Multi Ani!!!

    ReplyDelete
  7. Ehei! Manutele tale indemanatice au facut colectie de stele! Scuze multe multe pentru ca m-am zgarcit in a lasa aprecieri, dar Matei e nelipsit de langa mine (acum inca doarme si profit de moment), iti recunoaste blogul, iar de fiecare data cand incerc sa-ti las cate un mesaj se apuca sa-ti scrie (adica tasteaza frenetic rostind "Ce frumos Liuba!") si astfel renunt sa public pentru ca ai gasi doar mesaje cu scris extra-terestru :))) Asa ca ne multumim sa-ti apreciem imaginile si sa ne bucuram de toate frumusetile pe care le creezi!
    Aaaaaa! Am admirat tare mult imaginea stelutei poloneze atarnata de semineu si tot explicandu-i ce anume privim, Matei m-a intrebat: "De ce sta dragostea pe semineu, mami?" :)))))))))))
    Asadar, Matei a aflat secretul iubirii voastre! Dragostea locuieste cu voi!! Va imbratisam!

    ReplyDelete
  8. Multumesc Mateis scump ce esti de cuvintele si gindurile tale sincere, ma bucur ca va am :*
    Ce de scumpi sunteti! Multumesc mult de cuvinte atit de scumpe mie!
    Va imbratisez cu toata iubirea!!!

    ReplyDelete