Sunday, October 9, 2011

Doua surori si un frate - Video

Ymi place mult acest filmulet. Ador sa privesc filmulete si fotografii cu copilasi, mai ales ca imi sunt atit de dragi sufletelului meu :) Sunt nepoteii mei: surorile Asea, Zina si fratiorul lor Stefan. Copii iubesc sa se afle in mijlocul naturii, sa se joace la aer liber, chiar si atunci cind e mai putin cald :) dar fiindca ieri a fost o zi minunata nepoteii mei au preferat sa se joace prin curte toata ziua (asa cum practica in zilele de simbata cind sunt cu totii acasa). Iar Sashka niciodata nu lasa camera acasa, iubeste sa fotografieze ceea ce e in activitate, are stilul sau de a fotografia, mai ales copii - offff e o placere!!!











2 comments:

  1. Lui Matei ii place videoclipul tare mult! Nepoteii sunt tare scumpi! Pupici!

    ReplyDelete
  2. Multumesc dulceii si scumpii mei. Ma bucur mult ca Mateiush a indragit acest filmulet :)) Multi, multi pupicei voua xxx

    ReplyDelete