Saturday, July 30, 2011

I miss you more than words can say!

Iarasi sunt singura, Sashka e plekat, are citeva zile de cind nu e linga mine. De data asta e plekat pe o perioada scurta ( 3-4 saptamini). Daca sincer, nu sunt delok trista, ci dimpotriva ma bucur de noi doi, de dragostea noastra, de multele clipe petrecute impreuna, de diminetile noastre frumoase...
Imi e dor... Imi e dor de chicotelele noastre, de intilnirile noastre, de cuvintele frumoase, de plimbarile tirzii, de bratele lui...
Scumpule te vreau alaturi de mine, sa te pot mingiia, sa iti pot sopti cuvinte dulci, sa iti  pot vedea miine ochisorii - sa imi poti spune "Buna dimineata soare!" si eu cuprinzindu-te sa-ti raspund la fel de gingas "Buna dimineata steluta mea!".
Te iubesc frumoasa mea si te astept cu drag!

Dor mareeee de acele timpuri





No comments:

Post a Comment